About Me

My photo
never take someone's feeling as a joke ,you will never know how much it fucking hurts ..

Blog Archive

Wednesday, March 30, 2011

result teruk !

keputusan peperiksaan :

akhir tahun 2010 : 1A-3B+2D4G

intervensi 1 2011 : 1A-2B+1B6G

as you can see ,result aku teruk gilaa kan? G bertambah ! ,dah okay dah ade A B jea tapi sekali truss G ?? ,sekarang kena mula belajar lebih lagii ! ,kena usaha kuat ,kena lawan dorang ,nak jugakk nama aku ade dekat LED sekolah tuhh ,lepas nie dah xboleh malas malas lagi ,

betul ,hw byk lagi yg tak buat ,hw yg dari awal tahun tuhh ,dah nak masuk bulan 4 dah niee hanis ! ,please wake up ! ,awak tuhh dah nak SPM okayy ,bukan UPSR lagi? ,harap sedar ,buku ltihan yg aku beli dulu dulu pun masih ade yg aku tak buat lagi -.-

doakan aku supaya bertambah rajin yeaa :) terima kasihh



No comments:

Post a Comment