About Me

My photo
never take someone's feeling as a joke ,you will never know how much it fucking hurts ..

Blog Archive

Thursday, April 21, 2011

buat kad bas ==

wehooo ,seperti yg kite tahuu yeaa ,bas rapid skrg kena guna kad kan ? ,menyusahkan betul ,so semalam pergi lah dgn put ,ingat nak suruh dia buat sekali tapi dia xbwak ic pulakk ,so aku buat lah sorang ,tau takk buat dkat mana? dkat pasar seni =='

okayy ,semalm balik skolah trus pergi dgn pkai baju skolah -.- mase beli tiket train tuhh tny abg yg jage kaunter tuhh

aku : abang ,yg tiket untk bas tuh buat dkat pasar seni kan kan ?
abang kaunter : haa ,betul
aku : kenape dkat pasar seni ,sini xbolehh ?
abang kaunter : sebab dkat sane jeaa ade *sengih*
aku : err =,='

so ,pergi jea lahh ,smpai sampaii ,whoahhhh ! o.o ramai gilaaa budakk sekolahh ,dah nmpak mcm rombongan sekolah dahh niee ,so dah amik borang sekali nk fotostat ic ,pergi lahh fotostat and beraturr ,seriuss rmai gilaa and mmg lame lahh kan berdirii ,and yg malangnyaa budakk blakang aku budakk nakal ,so mmg tahan jea lahh kan kne kcau ,

fisrt dorang pegang aku punyer 'sup bunjut' ,alaaa yg kan kite pkai tudung so rmbut yg kite ikat tuhh kan mcm ade sanggul kan ? ,yg tu lahh ,haa ,dorang pegang ,aku diamm lagi ,lepas tuhh dorang tolak bahu aku kuat ,aku dahh dgn panas nyerr ,lepas tuhh boleh pulak buat aku geram kan ,pusing belakang pndang jea dorang lame lame ,xsnyum tak ape ,so dorang trus diam jeaa and tak kacau aku dahh ,haha ,selamat ,tapi dorang mmg comel lahh ,budak fom2 xsilap ,haaa ! kantoii pontengg !

lepas tuhh tunggu tunggu punyer tunggu ,smpai aku pnyer turn ,finally ,tapii serius segann ,kena amik gmbr dkat luar ,aku dahh ,adoiii ,waterpark lahh kan nak amik gmbr dkat luar nieee ,mmg dahh malu lahh dah laa rmai tgokk ,so dgn slumbernyerr senyum jea lahh ,



nie lahh kad aku ,haha ,serius muka tak ready nak snyumm -.-

tapi kannn ,cehh ,ade tapi tapi niee ,mase beratur tuhh ,put dahh dduk mase tuhh dia xlarat ,budak perempuan sebelah aku yg sebelum nie depan aku ,dia sekolah taman maluri ,dia tnye aku

budak tman maluri : ehh ,you fom5 kan ? ,so this yearr spm rite?
aku : err ,upsr lahh ,hee ,tak takk ,joke ,yes this year spm lahh yangg, kate fom5 kan ?
budak taman maluri : haha ,sorry tadi ingt you fom4 ,
aku : nvm ,btw ,why ingat i fom4 ehh ?
budak tman maluri : sebab ,you nmpakk *buat tgan yg menunjukkan aku nie pndek and sengihh*

aku senyum jea lahhh ,then tiba turn aku buat kad tadi tuhh ,lepas siappp semua trus balikk ,penat gilaaaa ,

akhirnyaa ,aku dah ade kad bas ,korang adee? muahahaha ,bajet mcm aku sorang pulak kan ade? =.='




No comments:

Post a Comment