About Me

My photo
never take someone's feeling as a joke ,you will never know how much it fucking hurts ..

Blog Archive

Tuesday, April 5, 2011

i can do it !


whoahhhh ,tadi math mcm ape jeaa ,aku tak fahammm apaaa T^T cikgu boleh pulak ckp lembap kan ? ,aku mmg lmbat daripada org lain ,dah aku mmg mcm tuh nak buat mcm mana ? ,

exam akn dtg xlama lagi ,mybe start 7/5/2011 nie ,ckgu dah sibuk bgtahu tajuk smpai mane masuk ,rase mcm tak ready lagi ,byk lagi yg nak kne stdy ,last year pnyer subjek pun byk lagi yg tak tahuu ,

and aku berjaye buat hw addmath and math aku siapp ,haha wlaupun ade yg salah salah sikit kan ,hee ,at least aku try siapkan kan ? :D says congrats dkat aku muahahaha ,relax lahh ,memain jea lahh ,tapi betul tau aku siapkan hw tuhh ;)

and aku hope gila yg exam nnti gred aku okay lah ,xnak laa G lagi ,penat dah dgr orang kate aku bodoh and berlagak masuk kelas pndai tuh ,sedangkan ckgu yg tempatkan aku sebab dorang kate aku boleh cuma malas jea ,

okayy lahh ,aku percaya aku boleh buat !

I CAN DO IT ! :)

I CAN DO IT ! :)

I CAN DO IT ! :)

No comments:

Post a Comment