About Me

My photo
never take someone's feeling as a joke ,you will never know how much it fucking hurts ..

Blog Archive

Wednesday, April 6, 2011

lawatan ke multimedia collage ! entry niee byk gmbrr !

hari tuh aku ade update pasal pergi lawatn kan ? niee gambarrr ,tgok lahh :)


before pergi ,tgah tunggu bas ,mmg klas 5d niee pntang nmpak camera kan ? XD



irfan ,azri and fahmi


dlam bas ,mmg xreti dduk diam budak budak niee -.-


syazrin(zan) ,syafiq ,irfan


fahmi dan saya ,haha ,suka picture nie sbb nmpak mcm yg artis klau dkat karpet merah tuh kan ? ,alaa ,yg sblum start acara tuh ,mesti ade orang amek gmbr kan ? haha poyooo !


kamali farzana ,aku konon konon maluu -.-


mimi syazwani


amirul haziq


hariz sibukk dgr pnerangan dari akak akak tuhh ,sebab ade akak akak laa kott dy tekun ,haha ;p


saya dan baemm


tgokk ,sapa kata laki tak suke tgkap gmbr dkat crmin besar mcm prmpuan ?


mimi ,irfan ,fahmi ,suka gmbr nie sebab dorang nmpak mcm knak knak riangg plus semua buat peace ^^

mustaqim ,nasr ,syahrul ,wan black ,baem ,syafiq ,


nmpakk ulat niee byk giloo dkat pokok ape tahhh ,lawaa kan ?


meet incikk ulat again :)


aminah dgn ckgu kaunseling sayaa :D


bfore start dorang nak main game paintball ,haha ,suka picture niee ,mus nmpak mcm comel jeaa ,berdiri dkat situu ,haha XD


game dah start !


dahh balikk ,smpai sekolah pun still nak bergambar nieee ,


yayyy ,bilaa dah bersatuu ,semuaa gilaaa


i'm the owner of this blog ,haaa ,tgahh mkn cumi then fareez snap picture curi curi and time niee saya perasan so buat muke comel lahh ,haha ,bajet jeaa kan ?

see yaa ! <3

2 comments: