About Me

My photo
never take someone's feeling as a joke ,you will never know how much it fucking hurts ..

Blog Archive

Friday, April 8, 2011

saya mintak maaf yeaa !


hee ,sorry yeaa korang korang semua yg text or call semalam ,sebab aku tidurr laa ,syiookkkk weyhh ,tdur lamee gilaa ,dari jumaat petang pkul 5lebih xsilapp smpai lahh pagi hari nie sabtu ,lamee kan ? ,nasib baik bgun ,cube klau xbgun lgsung kan ? ,haha ,err -.-

kira ganti balik lahh kan tdur yg selame niee cume berapa jam jeaa ,hee ,ngadee jeaa nak ganti balik kononnyer lah kan ,hoho ^^ pling syokk bgun pkul 5.30 pergi depan amek fone masuk bilik trus tdur balikk ,err okayy ,lupaa ,hari niee ade extra class ,sorry cikgu saya tak pergi and jojiee ,sorry babe ,aku bgun lmbtt :(

and bgun bgun misscall jea dah berpuluh puluhh ,message xsmpai sepuluh lahh ,tapi byk lahh dlam 4 -.-' err lebih satu byk lahh tuh kan ? ,haha ,nak jugakk niee ,so bgun tgok fone dah feeling ala ala artis kann ,misscall byk ,haha ,ngadeee kauu ! XD

sorry yeaa yg mane aku tak angkat call or xrply text tuhh :D



No comments:

Post a Comment