About Me

My photo
never take someone's feeling as a joke ,you will never know how much it fucking hurts ..

Blog Archive

Thursday, May 5, 2011

a little bit of luahan hati ?


hrmm ,pernah tak korang rase sedih bila kwan yg korang rpat dulu skrg rpat dgn org lain ? ,itulah ape yg aku rase skrg ,wlaupun aku tau aku tak de hak nak halang dia rpat dgn siapa kan ,tapi entah ,mungkin aku sygkan dia ,hrmm ,tak pelah ,dia dah bahagia skrg ,

aku tau aku salah sebab buat kau mcm tuh ,biase lah setiap manusia buat silap kan ? ,tapi aku xnak jadikan tu alasan ,dulu aku akui ,mmg kite jea sntiase bersame ,tapi sejak peristiwa tuh ,kite dah mula renggang ,rehat pun kau dah dduk dgn org lain ,tak pelah ,itu hak kau ,skrg aku tgok kau selalu jea kluar dgn dorang semuaa ,

yea ,mungkin ade sikit jeles ,tak bukan ,sebenarnyer rindu ,dulu kite selalu jea hang same ,skrg ,hrmm ,xpernah langsung kan ? ,ade yg bertnye ,kite gaduh kea memandang kan aku pun rpat dgn org lain ,kau pun rpat dgn org lain skrg ,manusia berubah ,kite pun tahu tuh ?

tapi aku happy jugak sebab kita tak putus kawan wlaupun hampir hampir perkare tuh berlaku kan ? ,aku sygkan persahabatn kite ,kdg kdg bila dgn kau aku jadi macm kekok ,mungkin sebab dah lame tak lepak same kan ? ,tapi jgn risau ,aku xkan lupe persahabatan kite ,

mana mungkin aku nak lupa persahabatan yg dah lama kite jalinkan ,sejak kita sekolah rendah lagi kan ? ,aku rindu kite semuaaa ,mase rpat duluuu <3

No comments:

Post a Comment