About Me

My photo
never take someone's feeling as a joke ,you will never know how much it fucking hurts ..

Blog Archive

Thursday, May 19, 2011

hello semuaaa ,sawadikapp? ,muahaha ,tiba tiba =='

hee ,okayy ,hari tuhh kan ,aku balik sekolahh ,lepas tuhh kebetulan pulak aku sorang sebab putputt balik dgn ayahh diaa ,so sorang je lahh ,begini lahh nasib diriku yg malangg ,oh Tuhann ~ haha ,emosii kejapp ,okay okayy ,stop merapu ,so ,mase turun tuhh kebetulan pulak ade budakk niee ,turun sekali ,so kiteorang sembang lahh ,

budakk nie prmpuan sbnrnyaa ,tapi aku tak tau lahh dia nie tomboy or pengkid sebab aku pun keliru ,ade yg kate dia pengkid tapi klau org tnya aku ,aku ckp jea dia prmpuan :)

diaa yg mula sembang dgn aku ,so kiteorang sembangg ,and dia tiba tiba tnyaa

budak : dah ade pakwe?
aku : ade dahh ,hee *blushing
budak : ehh ,yekea? ,xpernah nmpak pun berdating .
aku : hee ,xdting lagi pun ,
budak : dah baru kea lame? ,dia pernah tak amek kesempatan kea nak pegang tgan ?
aku : baru jeaa ,err ,xpernah pun dating lagi ,tapi klau diaa cuba bagi jea pnampar teruss *superman better you jaga jaga ;d *
budak : wahh ,bagusnyerr ,ehh ,dduk jauhh xnak couple lain kea?
aku : wuiiii ,mintak simpang lahh ,xsuka lahh ,
budak : wahhh ,untung lahh siape dpat kau kan ,bagus bagus
aku : xdelahh ,mane ade untung ,hrmm ,xtau lahh ,
budak : pernah ade pengalaman kena tipu tak ? ,mcm kena game kea ,org tuhh curang keaa ?
aku : hrmm ,tipulah kate xpernah ,byk kali dahh ,haha
budak : lepas tuh buat ape? ,blas dendam kea biar jea ?
aku : hrmm ,susahh soalan tuhh tapi biasa aku biar jea ,klau balas balik pun rase puas tuh kejap jea ,tapi ingt lah ,setiap kita buat mesti ade blsan dia kan ? ,buat ape blas balik ,klau kita balas balik pun kita yg kena balik nnti kan ? ,biar jea dia dpat blasan nnti ,
budak : wwaahh ,bagus bagus ,sebab tuh laa i suke you

lepas tuhh ,kiteorang berpecahh ,sebab aku ikut jalan lain nak balik rumahh ,and aku pun terfikir jugak ,,mesti kita klau nmpak pengkid or tomboy kita mesti tuduh dia mcm mcm ,tapi kita xtau sebab sbnar dia jadi mcm tuh kan kan ? ,aku rase mesti budak nie ade sebab dia jadi mcm niee ,hrmm ,ape ape lahh ,aku doa supaya dia sedar and dia berubah :)


pasal yg bals balas balik tuhh ,aku mmg tak sukaa ,aku biar jeaa ,wlaupun sakit hati ,lagi lagi klau tahu sndri ,

so ,live your life and enjoy it <3

No comments:

Post a Comment