About Me

My photo
never take someone's feeling as a joke ,you will never know how much it fucking hurts ..

Blog Archive

Wednesday, May 18, 2011

panggilan misterii


cubaaa tekaaa ! ,siape baru call sayaa tadi ? ,ahahaha ,berzaman lahh kan nak tunggu ? , okay saya bgtahu teruss ,org yg call saya tadi ialahh ....

SHAMM YUSOFF ! ^^

hoho ,sayaa rindu budakk smbong niee ,baru skrg kau nak call aku kan ?terkejut aku tadi ,ingat siape lah kan rajen nak call aku ,ingat kan superman aku tuhh ,rupe rupenyer kau ,haha ,lajuu jea angkat tgok name kau ,ingat kan fone problem tuh keluar name kau ,sekali rupenyer betul ,kau sptutnyer dekat asrama kan ? ,mcm mana tahh kau boleh lepas daripada pnjara tuhh ? ,haha ,

tapii ,reti kau bgtahu awal awal kau ade sini ,dekat stwgsa pulokk tuhh ==' haishh ,terserlah kesombongan kau weyhhh ;d hee ,relax lahh ,guroo jeaa ,yelaa ,sejak sejak ade makwe niee mnyombong jea lahh kan ? ,tak pe tak pe aku faham kauu ,haha ,

sorry yeaa shamm ,picture kau aku xd lahh ,malehh nak amek dkat pesbuk tuhh ,heee ,hope kau sihat sntiasa weyhh ! ^^

see yaa <3

No comments:

Post a Comment